13 november 2012

lost

Hej,
Jag trodde helt arligt att jag skulle ha mer tid att blogga pa an vad jag har.
Dagarna bara rullar ivag och man kan val mer eller mindre saga att i denna stad kan man inte ha trakigt. Jag ska strax aka ivag for att kolla pa en lgn i bondi beach, hoppas sa in i gudarana att jag far den da det ar sa fruktansvart dyrt att bo pa hostel.

Men for att sammanfatta mina fortsa dagar.
Flyget hit gick bra trots att jag trodde att jag skulle forbloda eftersom jag hade dragit ut en tand dagen innan. Flyget mellan bryssel och abu dabi hamna jag brevid en gammal gubbe som jag snallt fick halla i handen  nar det blev lite turbelens.
val pa plats i sydney har jag mest forslkt lokalisera mig. vilket ar OMOJLIGT. men jag lever och jag mar bra. jag vet inte vad jag ska skriva kanner mig lite stressad da jag sitter pa en abetsformedling och surfar. vi ses.

Inga kommentarer: