1 juli 2010

ticktack

Om exakt en vecka gör jag mitt sista arbetspass här.
Det är nu 6 arbetsdagar kvar och herremingud vad långsamt tiden går nu.
I helgen är det festival här, tydligen kommer hela bulandet och vaerlandet bli invaderade av turister. Jag kommer troligen drabbas av asocialitet då det var längesen jag såg en folkgrupp.
På fredag är det pub med live band, puben lokaliserar sig i joker alltså i affären och med det menas att puben är i samma hus. Inte så långt att gå hem om man råkar få i sig lite för många öl.
På lördagen är det marknad och pub på kvällen detta är på vaerlandet. Man är ju inte 18 längre så det är tveksamt att man orkar en 2 dagars fylla. Men försöka det ska jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

woho! snart kommer du hem! varmt välkommen är du=) du måste berätta allt om ditt äventyr!
pussochkram karro